Корисно

7 можни причини зошто не губите тежина и мислите дека треба!

Дневно мени од 1100-1300 калории


Избирате здрава храна, редовно вежбате, исфрлате вечерна закуска пред ТВ, но вагата сепак не го покажува саканиот пад.

Ако ова ви е познато сценарио, продолжете да читате. Еве 7 можни причини зошто не губите тежина и мислите дека треба:

  1. Не грижете се за калории
    Знаеме дека не сакате да го слушнете ова, но изборот на здрава храна не е доволен за губење на тежината. Имено, со нив може да бидете во вишок калории и да се здебелите. На пример, вечера составена од лосос, салата и интегрални тестенини може да се искачи до 800 kcal.

Запомнете, губењето тежина е прво и основно игра со бројки: треба да согорите повеќе калории отколку што јадете. Продолжете да избирате хранлива вредност од храна, но обрнете внимание и на нивната калорична вредност и држете се во дефицит за да ги стопите вишокот килограми.

  1. Мислите дека со вежбање можете да надоместите лоша храна
    Вежбајте редовно, но не дозволувајте вежбањето да биде изговор за да јадете лошо. Исто така, не верувајте слепо на пр. Информациите што ви ги дава неблагодарна работа во салата за согорени калории.

Имено, ова е приближна бројка која може да биде и до 30-40 проценти помала, во зависност од голем број фактори, како што се вашиот пол, телесна тежина, индекс на телесна маст и слично.

  1. Не сметајте зачини, додатоци и други адитиви
    Само една лажица кечап во хамбургерот додадете 40 kcal, и мајонез над 90 kcal. Дури и кога сте многу внимателни за с everything што јадете, лесно е да ги прескокнете додатоците, додатоците, маслата и слично, и токму тие можат да бидат одговорни за пробивање на вишокот.
  2. Често јадете во ресторани или нарачувате достава
    Проблемот е едноставен: никогаш не можете да знаете што точно има во оброкот што го нарачувате, па не можете ни да водите сметка за неговата калорична количина. Значи, ние не велиме дека не треба да јадете надвор или да нарачувате храна, но ако се обидувате да изгубите тежина и да не успеете, размислете што и што нарачувате.
  3. Не обрнувајте внимание на големината на порцијата
    Кога јадете житарици за појадок, дали често ги тресете од вреќа или кутија „грубо“ или додека не наполните сад? Ова е стапица во која многумина паѓаат, особено ако се водени од фактот дека, на пример, торбата е „една порција“, без да се прочита декларацијата, што може да укаже дека станува збор за 2 или 3 порции. Внимавајте на количината.
  4. Консумирајте храна или пијалоци со „нула калории“ во неограничени количини
    Според правилата, ако храната или пијалокот има помалку од 5 калории по порција, производителот може да ја означи ознаката „нула калории“. Сепак, бидете сигурни дека можете несвесно да внесете калории што не сте ги вклучиле во вашата дневна пресметка.
  5. Пиете многу калории
    Многу често, проблемот со неуспешното губење на тежината лежи во фактот дека едно лице пие многу калории, целосно несвесно за тој калориски придонес во вкупниот дневен внес. Овошен сок, засладено кафе со додадено млеко или шлаг, газирани пијалоци или летен коктел се вистински извор на скриени калории што спречуваат многу луѓе да изгубат тежина.

Во написот, споделивме со вас 7 можни причини зошто не губите тежина, и мислите дека треба. Доколку се идентификувавте во некоја од 7 -те точки, слушајте го нашиот совет, спречете ја претходната грешка и поттикнете го телото да започне со топење на вишокот маснотии поради постигнатиот дефицит.

Зошто е битно да не се прескокнуваат оброци

Зачувај го имунитетот, ослаби со храна!

Сподели со пријателите!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *