Блог статии

10 совети за забавување на процесот на стареење на нашата кожа

Ќе се случи. Вашето тело ќе старее, и вашата кожа ќе го покаже тоа. Стареењето предизвикува вашата кожа да се разредува и да се исуши, да ја изгуби еластичноста бидејќи производството на колаген и еластин се намалува, да се намали дебелината, бидејќи масните влошки се намалуваат и се збрчкаат од абењето на животот и изложувањето на сонце. Ова се работите што не можете да ги контролирате, но има голем број работи на кои можете да влијаете за да го забавите стареењето на вашата кожа. Следете ги овие 10 совети против стареење за да го зачувате здравјето и среќата на вашата кожа подолго време.

Носете крема за сончање


Поголемиот дел од стареењето на кое се подложува вашата кожа се должи на изложување на сонце. Брчки? Црн дроб или старосни дамки? Фини линии? Сето тоа под силно влијание на тоа колку изложеност на сонце сте имале во текот на животот. Затоа, секојдневно носете крема за сончање, без разлика дали сте на базен или одите во канцеларија. Дерматолозите препорачуваат користење на сончање со минимален заштитен фактор од 30 како критичен дел од вашата нега против стареење на кожата. Многу навлажнувачи за лице имаат сончање и можат да се нанесат пред да се нашминкате во текот на денот. Не занемарувајте да ставате крема за сончање на други делови од вашето тело што ќе ја видат дневната светлина. Ако сакате да бидете на сонце подолго време, погрижете се повторно да се нанесува на секои 2 часа и веднаш откако ќе бидете во вода или ќе се препотите. Не заборавајте да останете под сенка секогаш кога е можно и да носите заштитна облека за продолжено изложување на сонце: капи со широк обод, очила за сонце, долги ракави и долги панталони или здолништа. Ако сакате златен, сончан изглед, користете самопотемнувач. Не посетувајте солариум – тие ги имаат истите штетни УВ зраци како и сонцето.

Престани да пушиш

Пушењето предизвикува стареење на вашата кожа брзо и предвремено. Вообичаените пушачи развиваат повеќе брчки, фини линии и овенати кожи околу очите и досаден или нежен тен. Никотинот во тутунот ги стеснува крвните садови во вашата кожа, одржувајќи кислород и важни хранливи материи да стигнат до вашата кожа. Замигнувањето од чадот и набивањето на усните околу цигарите, исто така, предизвикуваат повеќе брчки на лицето.

Имајте здрава исхрана


Вашата исхрана има влијание врз стареењето на вашата кожа. Додека кожата сама се поправа и ги обновува клетките на кожата, потребни и се соодветни хранливи материи за да ја заврши својата работа. Ограничете ги рафинираните шеќери, едноставни јаглехидрати и нездрави масти во вашата исхрана. Обезбедете да јадете многу храна богата со антиоксиданси (како витамин Ц и Е), да имате витамин А и Б витамин биотин и да обезбедите добра исхрана за остатокот од вашето тело. Здравствената клиника Мајо ги предлага овие намирници против стареење за здравјето на кожата: спанаќ и зелен лиснат зеленчук, домати, ореви, масна риба како лосос, бобинки, грав/грашок/леќа, портокалови и жолти овошја и зеленчук како кајсии и моркови.

Ограничете го алкохолот


Алкохолот ги дехидрира вашето тело и кожа. Додека еден пијалок дневно за жени и два дневно за мажи не го загрозува вашето здравје, многу повеќе од тоа почнува да резултира со оштетување на вашата кожа. Исто така, помала е веројатноста да јадете здрава храна ако пиете прекумерно. Затоа, донесете добри одлуки за вашето тело со ограничување на потрошувачката на алкохол.

Вежбајте редовно


Американската академија за дерматологија препорачува вежбање повеќето денови во неделата за помлада кожа. Вежбањето ја подобрува циркулацијата и го зајакнува имунолошкиот систем. Зголемениот проток на крв низ телото помага да се донесе кислород и хранливи материи во вашата кожа и да се отстранат клеточните отпадни производи. Исто така, се покажа дека вежбањето го намалува стресот, што, пак, може да ги подобри состојбите што се штетни за кожата, како егзема и акни.

Спиј добро


Вашето тело се одмара и работи на само -лекување додека спиете. Нивото на хормоните е избалансирано, вашиот имунолошки систем е под напон и поправката на ткивата и мускулниот раст се случуваат за време на спиењето. Сите овие работи овозможуваат вашата кожа да може да заздрави од абење на денот и да се подготви да се справи со стресот на следната. Направете добар сон да биде приоритет.

Очисти


Користете нежно чистење за да го измиете лицето на крајот од секој ден. Миењето ќе ги отстрани сите штетни бактерии, вишок маснотии и нечистотија од вашата кожа. Внимателно третирајте ја вашата кожа, држете се подалеку од сурови сапуни, користејќи топла, а не топла вода, нежно измијте ја кожата и внимателно исушете ја.

Пилинг


Пилингот има бројни придобивки за вашата кожа, вклучувајќи отстранување на мртвите клетки од кожата, подобрување на циркулацијата во вашата кожа и подготовка на кожата за употреба на производи за нега на кожа. Можете да користите пилинг за лице, четки, крпи и хемиски пилинг како пилинг на кожата. Ако имате чувствителна или сува кожа, држете се до понежните методи на пилинг, како со крпи или сунѓери.

Навлажнете


Навлажнувачите ја заглавуваат водата во вашата кожа, што и помага на вашата кожа да изгледа помладо. Навлажнувачот, исто така, може да го намали изгледот на фините линии што се влошуваат со сува кожа. Некои хидратантни креми доаѓаат со дополнителни својства за зафаќање вода, како хијалуронска киселина или глицерин. Можете дури и да нанесете вазелин или минерално масло како дел од ноќната рутина за нега на кожата, за да не ја исушите кожата навечер.

Користете производи за борба против брчки


Обидете се да користите производ за нега на кожа кој содржи состојки против стареење. Некои состојки на кои треба да внимавате во производите против стареење се ретиноиди (го стимулираат производството на колаген), хијалуронска киселина (ја заглавува влагата во кожата), витамин Ц (природен антиоксиданс кој помага во производството на колаген), витамин Е (антиоксиданс кој исто така го намалува воспалението), пептиди (поврзани со производството на колаген и еластин во телото), керамиди (ја одржува јаката бариера на вашата кожа за да ја задржи влагата и загадувачите надвор), гликолна киселина (својства за пилинг и го зголемува производството на колаген и еластин) и млечна киселина (нежни својства на пилинг и зголемување на влажноста на кожата). Без оглед на производите и рутината за нега на кожа што ќе одберете да ги користите, чувајте ги едноставни и достапни за да имате поголема веројатност да ги користите.

Сподели со пријателите!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *