Корисно

6 Причини како водата може да ни помогни да намалиме на килограми

Шест причини зошто пиењето вода може да ви помогне да изгубите тежина

Истражувачите с still уште не се сигурни зошто пиењето повеќе вода им помага на луѓето да изгубат тежина, но многу студии покажуваат позитивна корелација помеѓу зголемената потрошувачка на вода и губење на тежината.

Подолу се наведени шест причини зошто водата може да помогне при губење на тежината.

  1. Водата е природен апетит

Кога стомакот ќе почувствува дека е полн, испраќа сигнали до мозокот да престане да јаде. Водата може да помогне да заземе простор во стомакот, што доведува до чувство на ситост и го намалува гладот.

Едно лице исто така може да мисли дека е гладно кога всушност е жедно. Пиењето чаша вода пред да посегнете по нешто за јадење може да помогне да се спречат непотребните грицки.

Во студија од 2014 година, доверлив извор, 50 жени со прекумерна тежина пиеле 500 милилитри вода 30 минути пред појадок, ручек и вечера, како и нивната редовна потрошувачка на вода, 8 последователни недели.

Учесниците доживеаја намалување на телесната тежина, телесните масти и индексот на телесна маса. Тие, исто така, објавија потиснување на апетитот.

Студија Доверлив извор од претходната година даде слични резултати.

2. Водата го зголемува согорувањето на калории

Некои истражувања покажуваат дека пиењето вода може да помогне да согорувате калории.

Во студијата од 2014 година, доверлив извор, 12 луѓе кои пиеле 500 мл ладна и собна температура, доживеале зголемување на потрошувачката на енергија.

Согориле помеѓу 2 и 3 проценти повеќе калории од вообичаено во 90 минути по пиењето вода.

Водата исто така може привремено да ги зголеми трошоците за енергија за одмор на телото или бројот на согорени калории додека се одмарате.

Пиењето ладна вода може дополнително да ги зголеми придобивките од согорувањето на калории, бидејќи телото троши енергија или калории, со загревање на водата за варење.

3. Водата помага да се отстрани отпадот од телото

Кога телото е дехидрирано, не може правилно да го отстрани отпадот како урина или измет.

Водата им помага на бубрезите да ги филтрираат токсините и отпадот додека органот ги задржува основните хранливи материи и електролити. Кога телото е дехидрирано, бубрезите задржуваат течност.

Дехидратацијата, исто така, може да резултира со тврда или грутка столица и запек. Водата го одржува отпадот да се движи со омекнување или олабавување на закоравените столици.

Водата, исто така, му помага на телото да се опорави од дигестивните проблеми, како што се дијареа и варење.

Кога ќе се натрупа отпад во телото, луѓето може да се чувствуваат подуени, отечени и уморни. Надуеноста може да додаде инчи на половината на една личност.

Останувањето хидрирано е добар начин да се избегне задржување на отпадот, што може да додаде неколку дополнителни килограми.

За повеќе ресурси поддржани од науката за исхрана, посетете го нашиот посветен центар.

4. Водата за пиење може да го намали вкупниот внес на течности во калории

Лесно е да се акумулираат течни калории со пиење сода, сок или засладено кафе или чај.

Исто така, повеќето луѓе игнорираат колку калории внесуваат во спортски пијалоци или алкохолни пијалоци.

Замената дури и неколку калорични пијалоци секој ден за вода или други некалорични пијалоци, како што е билен чај, може да има долгорочни придобивки за слабеење.

Автори на студија од 2012 година Доверлив извор откриле дека замена на два или повеќе висококалорични пијалоци за некалорични пијалоци секој ден во текот на 6 месеци резултирала со просечно губење на тежината помеѓу 2 и 2,5 проценти кај група жени со дебелина.

Во една студија Доверлив извор од 2015 година, женските учесници пиеле 250 мл вода после ручек секој ден додека присуствувале на 24-неделна програма за слабеење. Тие изгубиле 13,6 проценти повеќе тежина отколку жените во истата програма кои пиеле ист обем диетални пијалоци после ручек.

Резултатите од големата студија Доверлив извор покажа дека мажите и жените кои замениле една порција пијалок засладен со шеќер за вода или нискокалоричен пијалок секој ден во текот на 4 години, добиле 0,49 помалку килограми (кг) отколку слична група нема промени.

Истото истражување покажа дека возрасните кои замениле барем една порција овошен сок со вода или нискокалоричен пијалок, се здебелиле 0,35 килограми помалку од нивните колеги.

5. Водата е неопходна за согорување на маснотиите

Без вода, телото не може правилно да ги метаболизира складираните маснотии или јаглехидрати.

Процесот на метаболизирање на маснотиите се нарекува липолиза. Првиот чекор од овој процес е хидролиза, која се јавува кога молекулите на водата комуницираат со триглицериди (масти) за да создадат глицерол и масни киселини.

Пиењето доволно вода е од суштинско значење за согорување на маснотиите од храна и пијалоци, како и складирани маснотии.

Мини доверлив извор од 2016 година откри дека зголемен внес на вода доведе до зголемена липолиза и губење на маснотии во студии на животни.

6. Водата помага при вежбање

Една од најважните компоненти на секој план за слабеење е вежбањето.

Водата им помага на мускулите, сврзните ткива и зглобовите правилно да се движат. Исто така, им помага на белите дробови, срцето и другите органи да работат ефикасно додека ја зголемуваат активноста за време на вежбање.

Да се ​​биде хидриран го намалува ризикот од работи што можат да ви попречат во добар тренинг, како што се грчеви во мускулите и замор.

Секогаш пијте вода пред, за време и после вежбање за да избегнете дехидрација.

Одржувањето на водата при рака е од суштинско значење, особено ако вежбате во топли, влажни или многу сончеви услови.

Колку вода треба да пиете?

Не постои стандардна препорака за тоа колку вода да пиете. Некои луѓе бараат повеќе или помалку вода, во зависност од различни фактори, вклучувајќи:

  • ниво на активност
  • возраст
  • големината на телото
  • температура
  • влажност
  • изложување на сонце
  • здравствена состојба

Повеќето здравствени власти сугерираат опсези за дневно внесување вода. Следниве препораки за внес на вода се од Националната медицинска академија (NAM) во Соединетите држави:

  • 2.700 мл/ден за возрасни жени
  • 3.700 мл/ден за возрасни мажи
Сподели со пријателите!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *