Корисно

11 намирници што треба да ги вклучите во вашата исхрана за време на процесот на слабеење


Сите знаеме дека дефицитот на калории е најважен за време на процесот на слабеење, односно потребно е да внесете помалку калории отколку што внесуваме во текот на денот. Многу диети и диети забрануваат или ограничуваат внесување на одредена храна, што не мора да одговара на секого.

Поради оваа причина, важно е да консумирате храна богата со нутриционизам која содржи доволна количина на протеини, масти, јаглехидрати и микронутриенти потребни за телото, со што е можно помалку калории. Ова може да се постигне со избирање квалитетна храна која поминала низ минимален степен на обработка.
Покрај губење на тежината, целта на процесот на губење на тежината треба да биде усвојување здрави навики за долгорочна исхрана кои ќе ви помогнат да ја одржите посакуваната тежина, да го подобрите здравствениот статус и да имате позитивно влијание врз целиот живот.

Храната може да ви помогне да изгубите тежина во поголема или помала мера, ваше е да изберете што најмногу ви одговара. Поради оваа причина, ние составивме кратка листа на некои од најдобрите намирници што можат да ви помогнат за време на процесот на слабеење.

Цели зрна
Цели зрна се богати со растителни влакна и содржат пристојно ниво на протеини, а овесот, кафеавиот ориз и киноа се едни од најдобрите. Овесот и овесната каша, најверојатно најконсумираната форма на овес, се богати со растителни влакна кои придонесуваат за чувство на ситост и здравје на телото. Кафеавиот ориз содржи поголеми количини на отпорен скроб, особено ако варениот ориз се олади.

Преработените житни култури не се премногу здрав избор бидејќи ја губат својата хранлива вредност за време на преработката и може да доведат до зголемување на телесната тежина. Зрнестите житарки се исто така богати со јаглени хидрати, така што оние што следат диета со малку јаглехидрати, како што е диетата со малку јаглехидрати, ќе сакаат да избегнат поголем внес на житни култури.

Ореви
Јаткастите плодови како што се бадеми, лешници, кикирики, ореви, индиски ореви и други се богати со маснотии, но ова не е причина да ги избегнете. Одличен избор како закуска или додаток на смути и овесна каша, оваа група на храна содржи балансиран сооднос на протеини, влакна и здрави масти.
Многу студии докажаа дека луѓето што јадат ореви се редовно поздрави и послаби од оние кои не ги јадат. Се разбира, неопходно е да се биде умерен бидејќи содржат поголема количина калории. Путерот од ореви е исто така одличен избор, само секогаш избирајте оние што се направени од што е можно поголем процент ореви.

Лиснат зеленчук и распетие
Групата лиснат зеленчук вклучува кеle, спанаќ, блитва и слични зеленчуци, додека групата зеленчук со вкрстени листови вклучува брокула, карфиол, зелка и бриселско зелје. Една од главните карактеристики на двете групи зеленчук е ниската вредност на калории и јаглехидрати, а тие се богати со растителни влакна, витамини, минерали и антиоксиданси.

Поради нивниот состав, совршено се вклопуваат во исхраната на секој што сака да ослабне, затоа што лесно можете да ја зголемите количината на храна што ја јадете без премногу да се мачите со бројот на калории.

Авокадо
Авокадото е специфичен вид овошје, бидејќи е богато со здрави масти, за разлика од другите видови овошја кои се богати со јаглехидрати. Покрај здравите масти, авокадото содржи многу вода, влакна и калиум што го прави одлична храна што можете да ја додадете во салати, да направите намази и сосови или да ги вклучите како додаток на сендвичи.

Сепак, треба да се нагласи дека не треба да се претерува со внесување на оваа храна.
Варени компири
Иако компирот сам по себе не е еден од првите избори на оние кои сакаат да ослабат, нутритивниот состав на компирот го прави добра храна, бидејќи содржи малку с everything што му е потребно на телото. Тоа е богат извор на калиум, кој многу луѓе не го добиваат во доволни количини, и игра важна улога во контролата на крвниот притисок.

Варениот компир е многу заситен и е богат со еден вид скроб кој има многу здравствени придобивки, а еден од нив е и слабеењето. Слаткиот компир, цвекло и друг корен зеленчук се исто така одличен додаток во менито за слабеење.

Мешунки
Мешунките, како што се гравот, леќата, наутот и грашокот, се многу корисни за луѓето во процесот на слабеење. Тие се богати со растителни влакна и протеини, хранливи материи кои придонесуваат најмногу за чувството на ситост.

Проблемот може да се појави кај луѓе кои имаат тешкотии во варењето на мешунките, па затоа треба правилно да се подготват за да избегнат несакани ефекти како што се надуеност, грчеви и надуеност.

Јајца
Иако одамна се познати по високото ниво на холестерол, јајцата се повеќе се препорачуваат како една од најкорисните намирници, без разлика која е вашата цел.

Иако внесувањето поголеми количини јајца кај поединци може да предизвика зголемување на нивото на „лош“ ЛДЛ холестерол, јајцата се нутриционистички богати, содржат големи количини протеини и масти, а исто така се многу заситени, што е корисно за секој што сака да ослабнете.

Посно сирење
Млечните производи се богати со протеини, а еден од најдобрите е посното сирење, кое содржи многу протеини со мала количина маснотии и јаглехидрати. Освен што ќе обезбедите доволен дневен внес на протеини, посно сирење ќе придонесе за чувство на ситост.

Млечните производи се исто така богати со калциум, кој е неопходен минерал за човечкото тело. Скајр и грчкиот јогурт се исто така млечни производи богати со протеини кои се препорачуваат да се вклучат во исхраната.

Лосос
Масните риби како лососот се исклучително здрави, немаат многу калории и ќе ве одржат сити долго време. Лососот е богат со квалитетни протеини, здрави омега-3 масни киселини кои ги намалуваат разните воспалителни процеси, како и други важни хранливи материи, од кои една од најважните е јодот, кој е неопходен за правилно функционирање на тироидната жлезда.

Други видови риби што треба да ги додадете во вашето мени се скуша, пастрмка, сардина, харинга и други видови масни риби.
Туна
Туната е нискокалорична посно риба богата со протеини, па затоа е една од најпопуларните намирници препорачани во многу форми на исхрана и исхрана.

Покрај луѓето кои сакаат да ослабат, туната се препорачува и за луѓе кои сакаат да градат мускулна маса, па затоа не е изненадувачки што често можеме да ја најдеме на менито на многу бодибилдери, но и фитнес модели за кои внесот на протеини е важно, со помалку калории и маснотии.

Сподели со пријателите!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *