Дневно мени од 1100-1300 калории

Дневната потреба на калории се разликува во зависност од неколку фактори, вклучувајќи го полот, возраста, тежината, висината и нивото на активност. За да губите тежина, потребно е да консумирате помалку калории од она што ги трошите. Ако вашата дневна потреба на калории е околу 1600-2000 калории,тогаш ќе губите тежина со тоа што ќе јадете помалку калории од таа количина.

  • Makedonkski tartuf Првиот македонски тартуф Масло од тартуф, намаз од тартуф, слатко од тартуф
  • moe pazarce
  • Studio Adore Me
  • ГОТВИ БЕЗ МАКА posen priracnik namenet za site koi postat
  • Смути- Канцер 1 0
  • бутик за машка гардероба

Меѓутоа, е важно да забележите дека консумирањето на толку малку калории може да биде ризично и не забрзувањето на губењето на тежина не е здраво. Доколку јадете толку малку калории, може да бидете изложени на ризик од хранливи дефицити, дефицити на енергија и други проблеми со здравјето. Од таа причина, е важно да се консултирате со лекар или диететичар пред да започнете да јадете најмалку 1100-1300 калории на ден.

Кога ќе го планирате вашиот оброк, важно е да го земете предвид балансот на хранливи вредности. Треба да имате доволно протеини, витамини и минерали, како и здрави масти и јаглехидрати, за да се осигурате дека го задоволувате вашиот дневен баланс на хранливи вредности. Исто така, е важно да јадете редовно и да избегнувате гладување, бидејќи тоа може да ја намали вашиот метаболизам и да го зголеми ризикот од неконтролирано јадење.

Навременото и здраво јадење може да биде корисно за губење на тежина, но е важно да се консултирате со стручно лице за да одредите дали оваа количина на калории е соодветна за вашиот конкретен случај.

Затоа подолу имате и калкулатор каде ќе може да пресметате колку калории ви се потребни на вас и може да го зголемите внесот на ова мени.

Постојат многу различни пристапи за детоксикација на телото,а еден од нив е конзумирање на напиток направен од лимон, ѓумбир и целер во топла или млака вода наутро. Оваа комбинација може да има одредени предности за вашето здравје, но е важно да забележите дека нема научни докази кои поддржуваат ефикасноста на овој метод за детоксикација на телото.

Една од главните предности на лимонот е дека тој е богат извор на витамин Ц, кој е важен за здравата имунолошка функција и за здравото станично функционирање. Лимонот исто така содржи антиоксиданти, кои може да помогнат во борбата против слободните радикали и да спречат оштетување на клетките. Ѓумбирот, пак, може да има антиинфламаторни и антиоксидативни својства, а целерот може да помогне во регулирањето на крвниот притисок и да го зголеми вашето водно содржание.

Кога ќе приготвувате овој напиток, е важно да користите свежи состојки или тие состојки да ги исцедите и да ги замрзните како коцки мраз. Припремете ја смесата така што ќе исцедите сок од половина лимон, ќе додадете ѓумбир и целер и ќе ги ставите во топла или млака вода. Можете да го консумирате овој напиток наутро, пред да ја започнете вашата рутинска храна, но не заборавајте дека овој метод не е замена за здравата и балансирана исхрана. Во него исто така може да додадете и цеден магдонос.

Бројот на калории не е до грам точен но е земена поголемата вредност според истражувања.

Понеделник

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

200 ml јогурт (120 кал.)+ 25 гр. Чиа семе (120 кал.)+ 100 гр. Јагоди + аронија  5 зрна ( 40кал.)= 280 калории

Ужинка

Портокал -45 кал

Ручек

Рукола+ спанаќ  300 гр. (85 кал.) + хељда 50 гр (60 кал.) + урда 150 гр.( 160 кал.)+ 1 лажица маслиново (121)= 426 калории

Ужинка

Јогурт 200 мл(120 кал)+ белка (17 кал) + 50 гр. Јагоди смрзнати (30 кал)= 167 кал

Вечера

1 варено јајце (100 кал)+ јогурт 150 мл=  200 кал

 Доколку си гладна додади и спанаќ салата 100 гр(23 кал)

Вкупно = 1118+23 калории

Вторник

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

200 ml јогурт (120 кал.)+ 25 гр. Ленено семе (125 кал.)+ 100 гр. Јагоди + аронија  5 зрна ( 40 кал.)= 285 калории

Ужинка

Портокал -45 кал.

Ручек

Ориз 50 гр (190кал.) + спанаќ 200 гр(64 кал.)+ 2 јајца (140 кал.)+ јогурт 200 мл.( 128 кал.)=522 кал+ маслиново 50 кал-572

Ужинка

Јогурт 200 мл(120 кал.)+ белка (17 кал.) + 50 гр. Јагоди смрзнати (30 кал.)= 167 кал

Вечера

1 варено јајце (100 кал.)+ јогурт 150 мл. (100 кал.) =  200 кал

 Доколку си гладна додади и спанаќ салата 100-200 гр(23-46 кал)

Вкупно = 1269+23-46 калории                                                            

Среда

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

100 ml млеко (63 кал.)+ 33 гр. киноа (125 кал.)+ 100 гр. Јагоди + аронија 5 зрна (40кал)= 228 калории

Ужинка

Портокал -45 кал.

Ручек

Леќа 100 гр(120 кал.)+ спанаќ 200 гр. (64 кал.)+ домат 100 гр(75 кал.)+ рукола 100гр.(30 кал.)=289 калории

Ужинка

Банана 100 кал.

Вечера

Туна салата 284+ маслиново (100 кал.) + рукола ( 30 кал.)= 414

Вкупно = 1126кал                                                                                   

Четврток

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

200 ml јогурт (120 кал.)+ 50 гр. Овесни снегулки (150 кал.)+ 100 гр. Јагоди + аронија  5 зрна ( 40кал.)=310 калории

Ужинка

Протеински пудинг -160 кал

Ручек

Тортиља чиа (65кал.)+ моцарела 50 гр.(150 кал.) + домат 100 гр.(75 кал.)+ спанаќ( 30 кал.)=320 калории

Ужинка

Јогурт 200 мл.(120 кал.)+ белка (17 кал.) + 50 гр. Јагоди смрзнати (30 кал.)= 167 калории

Вечера

2 јајца =160 кал.

Земи салата рукола + спанаќ + маслиново + лимон+сол доколку си гладен/гладна.( 300 гр салата (90 кал.+100 кал.)=190 калории

Вкупно = 1117 калории+190 калории

Петок

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

150 ml млеко (100 кал.)+ 33 гр. киноа (125 кал.)+ 100 гр. Јагоди + аронија 5 зрна (40 кал.)= 265 калории

Ужинка

Портокал -45 кал

Ручек

Леќа 100 гр.(120 кал.)+ спанаќ 200 гр. (64 кал.)+ домат 100 гр.(75 кал.)+ рукола 100гр.(30 кал.)=289

Ужинка

Банана 100 кал.

Вечера

Туна конзерва (284кал.)+ маслиново масло (100кал.) + рукола (30 кал.)= 414 калории

Вкупно = 1113калории.

Сабота

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

200 ml јогурт (120 кал.)+ 2 варени (160 кал.)+  1 лепче (60 кал.)+ свежи сир 100 гр.(104 калории)+ спанаќ (30кал.)=474

Ручек

Рукола+ спанаќ  300 гр. (85 кал.) + хељда 50 гр. (60 кал.) + урда 150 гр.( 160 кал.)+ 1 лажица маслиново (121кал.)= 426 калории

Ужинка

Јогурт 100 мл.(60 кал.)+ белка (17 кал.) + 50 гр. Јагоди смрзнати (30 кал.)= 107 калории

Вечера

јогурт 150 мл. (100 кал.)+ 1 варено јајце (80 кал.)=180 калории

Вкупно = 1187 калории

Недела

Појадок:

Лимон+ ѓумбир+ целер

Смути=100 ml млеко (63 кал.)+ 1 белка (80 кал.)+  100 гр. јагоди (35 кал.)+1/2 банана( 50 кал.)=228 калории + додади вода доколку сакаш

Ужинка

Протеински пудинг -160 кал

Ручек

Рукола+ спанаќ  300 гр. (85 кал.) + хељда 50 гр. (60 кал.) + урда 150 гр.( 160 кал.)+ 1 лажица маслиново (121кал.)= 426 калории

Ужинка

Јогурт 100 мл.(60 кал.)+ белка (17кал.) + 50 гр. Јагоди смрзнати (30 кал)= 107 калории

Вечера

јогурт 150 мл.(100 кал.)+ 200 гр.краставица(70 кал.)+ неколку оревчиња сечкани околу 10гр. Мелени (30 кал.)= 200 калории

Вкупно = 1121 калории

Пресметајте го вашиот калориски внес тука!

Сподели со пријателите!

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *